Mijn eerste reis - Reisverslagen van Hanneke van Erp - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Hanneke van Erp - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Spannend!!!
Over ongeveer alweer iets minder als twee weken vertrek ik voor drie maanden met mijn backpack!
Op 20 oktober vlieg ik naar Australie! Daar ga ik 6 weken rondtrekken om vervolgens te vertrekken naar Bangkok en nog eens 6 weken rond te gaan kijken in Thailand!
In Australie zijn de eerste 5 dagen georganiseerd zodat ik niet helemaal alleen hoef te beginnen, maar vanaf daarna ben ik in principe alleen.
Ik vind het meeeegaaa spannend, maar begin er ook wel echt zin in te krijgen!
Het wordt hoe dan ook een hele ervaring.
Via deze site ga ik proberen jullie een beetje op de hoogte te houden ;) en ik vind het gewoon leuk voor mezelf achteraf haha.

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2016

Leven als Ariel...

02 Januari 2016

A sandy christmas and a dancing new year!

24 December 2015

Hip, hipper hippie

19 December 2015

van booming Bangkok naar brokkelende Buddha's

03 December 2015

Schoolies, Hippies en (een rommelig) afscheid.
Hanneke

Actief sinds 07 Okt. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6254

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2015 - 16 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: